Grattis sverige!

Idag är det sveriges dag! det har jag nyss firat med en stor kopp kaffe och lite yoghurt med havregryn och äppelbitar!
ska snart cykla till skopunkten och sälja massa skor;)
Igår efter jobbet cyklade jag till badhusparken och satt där med Malin, Andrea och Emil.. efter det gick jag och A hem och kollade på film (sov en liten stund) sedan mat, efter maten gick vi ut och spelade kubb de var Jag, Malin, Andrea, Emil och Fredrik, vi körde 5 spel omgånger vi brudar vann varje gång!! (okej två gånger vann vi)
vi gick sedan och hyrde film på hemmakväll och där efter hit och kollade på två dåliga filmer!
nu ska jag hoppa i lite snyggare kläder, inte okej att jobba i trosor och linne! (fattar inte varför)
ha en bara dag nu och glöm inte att fira vårt fina land Sverige!!


Brudar på förferre i Lördags!

min outfit!<3

Här i jämtland blir det aldrig mörkt! här är när jag går hem kl 3 på natten!!

Kubbspel med mina bästa tjejer<3

Motspelarna!



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0