god morgon!

ligger här i soffan och sappar mellan nyhetsmorgon och godmorgon sverige som vanligt med ett glas kaffe! Monika va här i går med muggar och vanligt kokkaffe, eftersom hon inte alls gillade att hon fick nescafe i ett glas sist hon var här:P
men här ligger jag med mitt nescafe i mitt vanliga stora glas! i like it:P
halv tio i dag ska jag åka ut till Landet! hem till espnäs och hjäpla mamma med lite saker till vernissagen på konststigen som är den 25 juni, kom ut till espnäs då! det blir fest och kommer bli jätte mysigt!
ska även mysa massa med mina fina småsyskon!
Annaklara var här en sväng hos mig igår vi myste lite o soffan.. idag blir det mer! hoppas att vädret
vill hålla sig fint som det är nu..



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0