det blir en dag på stranden..

Fast det finna ju ingen strand här i Östersund men det blev en dag i badhusparken, nästan lika bra men bara nästan jag saknar västkusten enormt mycket just nu!
men jag ska inte klaga, jag och Lovisa pratade om det idag, tänk om man bodde uppe i Umeå heller någon annanstans i norr! dom är det synd om!

men har haft en super härlig dag, legat i solen nästan hela dagen!
nu tänkte jag ta av mig min bikini och ta en kvällspromenad, får se om min sabo Andrea heller Malin vill följa med annast får det bli ensam!
Uppdatering på min förkyldning: mycket bättre, ska nog ut och springa imorgon (i regnet!!)







XOXO

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack för idag gumman!!! <3

2011-06-30 @ 22:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0