den har kommit nu!!

Nu är den här den! Sommaren, den har kommit på riktigt till jämtland med, vi har sol och varmt! ska snart gå ut och gården och lägga mig en stund innan jobbet tänkte jag!
Igår efter jobbet blev det en snabbis på stan sedan, var jag ute och sprang 4-5 km!!
När jag kom hem var det fort in i duschen sedan gick vi ner till coop handlade massa frukt och mötte upp Lovisa, Malin och Emil vi 5 gick ner till badhusparken och hade jätte mysig picknick i solnedgången!
skrattade otroligt mycket och hade jätte bra!
Idag får mina småsyskom sommarlov och det ska jag själklart fira genom grillmys hos momma och moffa, med hela familjen (minus en som är så saknad!) efter jobbet..
efter de ska jag träffa upp Lovisa och dricka vin!

livet är underbart! speciellt nu när sommaren kommer, det är vissa saker som skulle göra att den var mer perfekt men man kan ju inte få allt eller hur?
solen here i come! (synd att jag inte har någon bikini överdel här hemma, får trycka in tuttarna i Andrea´s heller bh.. hoppas inte grannarna är vakna:P)


Massa frukt och lite godis!


Malin och Emil

Lovisa och lite andrea som lutade sig bakåt just när jag tog bilden!

dagen frulle idag! halv honungsmelon (kvar sen igår), turkisk yoghurt och sötmandel

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0