champagne är godast när den är gratis!

Som Ove Sundberg sa!
I april köpte jag nya serium droppar till håret på kicks från Björn Axén som jag har köpt en längre tid, men denna gången var dropparna lösa så jag gick tillbaka med dom dagen efter och dom på kicks tog dom och skulle kontakta Björn Axén, sen har det inte hänt så mycket med det där, var in någon gång och dom sa att det är björn axen som höll på.. men sen när jag var inne förra veckan så blev dom chockade att jag inte fått mitt serium som jag köpt för 3 månader sedan!!
dagen efter ringde cheften på kicks i östersund upp mig och bad mycket om ursäkt och hade ringt till Björn Axén och pratat med dom som också hade fått dåligt väldigt samvete, igår gick jag till kicks och hämtade mina droppar och fick lite extra grejer med, från Björn Axén fick jag en ny jätte bra produkt till håret, från kicks fick jag en necessär och lite prov parfymer och krämer från Elizabeth Arden!





XOXO

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var inte dåligt :)

Gratis är alltid bäst. Hehe.



Puss!

2011-06-17 @ 11:22:56
URL: http://blogg.amelia.se/malinstenman
Postat av: Lovis

Men FINALY!!! Det kanske var lite värt väntan då iallafall. :)

2011-06-18 @ 02:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0