borta bra men hemma bäst

Igår var jag ledig!
men ingen sovmorgon här inte, klev upp kvart över 6 och började fixa med tvätten sedan ut i tvättstugan och på med första maskinen.. lite senare blev det skype frukost med mitt älskade hjärtat Matilda, följde med Lovisa på ica maxi så hon fick storhandla mellan tvättstugan då alltså.. men klockan 12 hade jag tvättat 5 maskiner då hoppade jag och Lovi in i bilden och åkte ut till Landet, hon till sin mamma och jag till min!
det är så skönt att komma ut på landet! lugn och ro och man kan bara gå runt i gäggiga gummistövlar och chilla!
inte för att jag är en sån som alltid måste vara snygg när jag går ut igenom dörren men..
Ute i Espnäs hjälpte jag min kära mamma med lite saker till lördag då det är vernisage och fest hemma!
målade, städade och bakade!
och självklart myste jag massa med min familj!
fick med mig symaskinen hem så nu har jag systuga fran till fredag!! midsommarklänning fixas!
nu har jag inte tid att sitta här längre! 
Idag ska jag sy, fixa tyg, ut och springa av mig ilska, jobba, sy mer och sen mysa lite!:)


min super goda frukost!

ute i logen och målade!

Tusse var jätte glad att få träffa mig igen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0