bak-middag-vänner=<3

hade en jätte bra lördag igår!
fullt upp hela dagen med massa roligheter, vaknade upp av en godnattsömn, åt god frukost med min Sambo, vi gick ner till stan mötte upp fru Larsson gick runt en stund och agerade shoppingassistent åt mina flickor!
fick med mig en stråhatt från hm för 50 kr!
bort till Malin sedan för att ha bak-dag med henne och hennes fina småsyskon!
hur kul som helst var det, blev kladdkakemuffins med polka, småkakor med kanel och cupcakes!
Runt 6 tiden hoppade vi 4 in i bilen, åkte ut till brunflo för middag hos Malins päron!
HUR god grillmat som helst, trevligt sällskap, gott rött vin, bolibompa och självklart goda efterrätt, cupcakes!!
pricken på i, vi åkte hem till oss och tog ett glas vin och spelade spel! Lovisa kom bort och vi gick ner till solo och tog en öl!
Bäska dagen på länge! älskar er mina fina vänner!

nu måste jag göra något med min sambo! för håller på att döda min älskade som sitter och lyssnar på extremt irreterande ljud från hennes mobiltelefon! vi ska ut på äventur idag!













XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0