kväll i juni

min promenad i går var jätte härlig, fick med Andrea, en sväng.. vi gick ner till järnvägtsationen och över österäng sedan hem igen.. det tog väl tio minuter att gå, hon gick sakta och hade problem med hennes hälar^^
men jag gikc med henne hem och tog med mina lurar till telefonen och satte på P1, sedan gick jag iväg, gick bort till lillsjön.. det är så härlig att efter en timmes promenad ville jag inte gå hem men Andrea ville ha juice så fick gå om statoil och köpa det till henne.. men en och en halv timme var jag ute på min kvällspromenad. Idag är de fina vädret borta så då ska jag hålla mig inne, städa och sy..
men tycker även att min förkyldning är tillräkligt okej för en liten spring runda.. men hostar ganska mycket fortfarande är det okej att springa då?!




fatta att detta är klockan halv 11 på kvällen

träffade en liten kompis borta vid odensala, nästan vid travet


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0