skog,ösregn,mygg,vilse

Var ju ute och sprang i måndags, skulle ta det lugnt.. jag började  med att gå upp till spikbodarna (40 min) där började jag springa sprang ner och bort.. och så helt plötsligt är jag helt vilse kommer till ett bostadsområde men hade ingen anning om vart jag var, nära torvalla någonstans.. kommer in på en liten stig och springer då i skogen, och där får jag springa fort eftersom det är hur mycket mygg som helst, springer en bil på den lilla stigen, hör heltplötsligt bilar (känner livsglädje) men då är det E14 jag kommit fram till, är fortfarande nästan vid Torvalla, bara att vända coh springa tillbaka den stiden, tillslut kommer viker ajg av till en annan stig.. ja jag springer runt där et tag och tillslut kommer jag till broövergången under E14 där jag gick upp till spikbodarna, så sprang jag hela vägen hem och var så glad att jag hittade rätt att inte stannade fråns jag kommit innanför dörren!
När jag är där med myggerna i skogen kommer även ett ösregn!!!
gick väl hemifrån så där vid halv 7, kom hem lite efter 9!!!








och sen var jag vilse!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0