hemma igen!

ligger hemma i Espnäs nu efter en lång bilfärd från kristinehamn, tog tåget dit från storstan, där kom min älskade syster, svåger och deras fina bebis Pelleplutt dom hade åkt från varberg..
Hade det jätte jätte bra i storstan gick väldigt fort dock fast det inte var super väder så var det en jätte mysig vistelse!

har nyss bakat en kaka jag ska ha med mig till morgon imorgon och nu sitter nu ensam i vardagsrummet och kollar tjejfotboll, dom andra är inne i köket och pysslar med massa hemligt^^

imorgon är det ju en riktigt speciell dag för sverige, en av sveriges bästa person fyller 22 år!

nu ska jag leka lite mer med pelle, kvällspromenad, sedan sova!

Min fiina syster och pelleplutt<3

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0