Fredag!

Jag och Andrea ligger med matkoma i soffan med varsin data i famnen.
Idag har jag storstädat (med stort S) hela lägenheten pratat med min älskade syster i 2 timmar, bakat kladdkaka och en springrunda, tog det ganska lungt eftersom folk varnade mig för att jag inte är helt frisk än, men det gick bra, jag överlevde iaf;) har ju hört att man kan dö om man är fysiskaktiv med förkyldning i kroppen.. inget hände mig, hade lite ont i huvudet när jag kom hem men tror det var för jag druckigt dåligt under dagen..
När jag kom hem hoppade jag in i dushen och sedan ställde mig i köket och lagade mat, Andrea har fått två veckor semester och det firar vi här hemma lite, hon ska ju fortfarande ha sitt andra jobb som hon började på förra veckan lite grann, men nu ska hon jobba kl 05.00 till 12.00 varje dag som plocka skräp på Ötersund gator.. komunen ville ha lite extra nu under sommaren eftersom det kan vara mycket på nätterna, vi alla håller tummarna för dig Andrea!!

nu sitter vi iaf med ett glas rosé och ska nog slänga på en film, ska inte gå ut denna helgen orkar inte det plus att vädret gör en depremerad!


kolla in den fina jag gjorde till min älskade!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0