det är kul att fulla år!

särskilt om man har min ''Sune´s jul/sommar familj'' alla springer runt och vimsar ballonger åt höger och vänster.. snart måste jag börja hjälpa till fast dom sagt åt mig att inte göra det.. 
men 22 år är jag i dag!
oj jag har inte tänkt så, jag har bara tänkt att jag har födelsedag inte att jag aldrig mer kommer vara 21år..
Under mitt år som 21 årning hände nog inte mycket jag:
*flyttade upp från västkusten till jämtland igen (till mamma)
* tog inte körkort!
*hittade mig själv som jag hade tappat bort ett tag.
något mer?!?!
ja det var nog allt, något mer spännande hände inte under mitt år som 21 åring.
får väl hoppas under mitt år som 22 att jag:
*flyttar någon annan stan i sverige
*utomlans ett tag
*tar körkort
och inte tappar bort mig själv i livets vimel!


22 år idag!!!!



XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0