High five!!

I morse vaknade jag lite halv sur, gick upp kl 8 (låg kvar lite, så halv 9 kanske) fick göra mig i ordning och åka till stan kvart över 10, fast jag skulle vara inne kvart över 3!
Först bokade jag min biljett till den kungliga huvudstaden till min älskade Lina, åker imorgon bitti<3
Efter de satte jag mig på biblioteket och tog fram körkorts böckerna, läste i typ i en halv timme, sedan får jag ett samtal från ett nummer jag inte hade inlagt (blir alltid lite nervös då)
Det var ett jobb jag sökte början av veckan, och han ville jag skulle komma dit kl 2!
Jag blir super nervös men också grymt glad, men gick inte att koncentrera mig så bra på körboken efter de samtalet :P
Klockan 13.50 är jag på plats och efter en jätte trevlig och skämtsam intervju på 20 min, har jag jobbet! börjar som telefonförsäljare på måndag!!
känns grymt härligt att få en jobb som är utmanande, spännande och att sälja tycker jag är jätte kul! själva företaget känns också jätte härligt:)
Efter det hade jag min körlektion som också gick super bra!
Min sur morgon slutade med:
- Bestämt att jag får träffa min älskade Lina imorgon (som jag inte träffas sedan november!!) 
- JOBB
- Jätte bra körlektion!
Var även nära att vinna massa pengar men det hade varit för mycket :P
Nu ska jag skratta till Sveriges värsta bilförare;)
High five hjärtat!!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh grattis hjärtat ! Vad roligt för dig ! Det kommer gå galant ! Puss

2011-01-27 @ 21:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0