tretton

ja för många 1000 årsedan besökte dom tre vise mannen jensus och gav han presenter, vet ej om det var på trettondagsafton heller dagen, men dom dagarna är över, de har jag firat med att åka till Sundsvall, Andrea och Micke sålde sin bli lite en liten Turk från Nyköping, lycka till med den bilen ;)
lunchade och kollade lite i butiker:) hade disko i bilden på väg hem med gamla klassiker;)
sedan blir det lite Barty hos Patrik, mycket trevlig och sen onsdag;)
var faktiskt väldigt bakis på torsdagen men överlevde, blev mycket ligga i Andreas soffa och kolla på solsidan, men fick mig en promenad och hälsa på Andreas päron:)
vi kollade även på en skräckis! jaa de är sant! jag och Andrea var hos Patrik och skulle låna film och valde en läskig, åtminstone trodde vi den var hemsk.. det blev Halloween från 1978, blev mest skratt till den filmen.. men vi hoppade till någon gång.. vi får ta en mjuk start i ''projekt skräckfilm'' så vi kanske kan börja kolla på läskiga filmer...
efter den blev det hitta Nemo! LOVE! :P
nu ska jag och mammi lämna Espnäs för ett tag och åka in till city Östersund;)

Jag i värdens mys tröja som jag fick i julklapp av Ubbe, från Woolpower Östersund




XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0