Super kap!

Idag har jag först varit hos Mia (arbetscoach) på Frösön sedan åkte jag in till stan och Träffade upp lovisa vi gick en sväng och sedan blev det mysig lunch efter våra sallader och massa mysigt prat, gick vi vidare och kollade vidare i butikerna..
Vi hittade ett super kap!
En jätte fin jacka för 99 kr! som egentligen kostar 600 kr!
är så less på mitt tält till jacka, så det kändes jätte bra!
vi gick på stan länge träffade upp Therese, planerade att vi sak på HÅKAN den 12 februari! trodde jag skulle få gå själv ett tag där.. Det ska bli underbart och galet kul!<3
halv 5 gick ne jag sprang bort till körskolan och på teori-lektion!
Nu är jag hemma och har ätit mat, kollar nu på halv 8 hos mig efter det ska jag göra min läxa jag har fått av Roffe ska köra imorgon;)
Tack för en super bra dag <3

Mitt kap;)




XOXO


Kommentarer
Postat av: Olivia Reinsjö

Den jackan har jag med, fast jag betalde 600 för den ;) Puss o kram!

2011-01-23 @ 17:16:59
URL: http://oliviareinsjo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0