söndag

idag när ajg vaknade halv 11 ser jag att solen lyser in i genom fönstret, var längesedan man såg en blå himmel.. gick upp och satte mig i köket med min data och lyssnade på min bästa musik!
efter ett tag tag kom lillasyster och vi åt lite frukost.. sen började jakten på Andrea, ville ut och göra något kul, och hon sa kvällen innan vi skulle hitta på något.. klockan ett svarar en trött Andrea, jag pigg och glad övertalar henne hit för att följa med på en skidutflykt;)
innan vi kommer upp till skidspåret hör jag första sucken från henne:P hon hon kämpade på bra och vi var ute i en timme och 40 min;)
hon åkte hem sedan coh la satt mig i soffan och kollade på en dokumentär om Cornelis Vreeswijks:)

Nu är det spännande i skidskyttet!
ska kolla på det!!!
heja Sverige!!!








Bra kämpat, det blir lättare nästa gång;)




XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0