Nytt

ska göra detta åter till ett bra år! på nått sätt, Bl.a :
  • Gå ner lite i vikt innan sommaren!
  • Ta mitt körkort!(Roffe säger att jag har det innan vårsolen om jag fortsätter så här)
  • Skaffa ett jobb som jag trivs med! (går inte, att bara vara timanställd)
  • Inte bo kvar i mitt gamla barndomshem längre (trivs med min familj men 21 år och flyttade hemifrån vid 17 år)
  • Och må bra!!
  • Inte förlora kontakten med mina vänner!( nu bor alla utspridda i hela Sverige)

    Har massa mera i mitt huvud som jag vill !
XOXO

Kommentarer
Postat av: Jag vill helst vara anonym tyvärr

Ska du hooka upp nå med Victor igen?

2011-01-04 @ 04:50:09
Postat av: Isa

ja förhoppningsvis:)

2011-01-07 @ 19:32:17
URL: http://isabellskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0