Goodbye my lovers!

Nu är det ett nytt år!
men idag åkte mina älskade vänner hem! min Syster Johanna hennes Christoffer och min bäste vän Matilda!
hon åkte kl 9 har gråtit hela förmiddagen..
kollade på en film med Annaklara innan och då somnade jag en stund, men när jag vaknade kände jag fortfarande smärta!
så jag gick och la mig i min säng under täcket och fällde några tårar till!
När kommer vi vara tillsammans igen?
Tilda flyttar till Skövde snart ju!
vi tre är helt utspridda i hela Sverige:(
Men vi har haft det jätte trevligt mycket tv mys och ett jätte trevligt nyårsfirande!
åkte till Tobbes stuga och åt jätte god tre-rätters jag gjorde för och efterrätt och micke gjorde huvudrätten!
det blev jätte gott!
på tolvslaget skålade vi i skumpa och pussade på min Matilda!
sen dansade vi loss resten av natten!
dagen efter gjorde jag och Matilda en sista på allt dåligt som har hände 2010 och eldade upp den så det aldrig med kommer hände!
det kändes skönt! goodbye 2010! som var en jätte hemskt år!
Vi städade resten av hela dagen och satte oss i bilden, väl hemma åt vi mat och sedan kollade på film!
igår bestämde vi runt frukost bordet att vi skulle åka till Barnenshus och sedan till Momma och moffa!
johanna och Matilda köpte varsin målarbok och pennor sen åkte vi till Momma, där blev det pizza bak för hela slanten, efterrätt med vanilj glass och hjortron sylt (mumms)
åkte hem sedan och kollade på Jönsson ligan;)
haft en super vecka iaf, kommer aldrig glömma när dom kommer in igenom dörren och jag ine hade någon minsta aning om det!
älskar er för alltid mina älskade ex sambos och bästa vänner!


januari 2009
Vi är björnligan!

Juli 2009
Min 20 års dag!

April 2009
December 2008
November 2010
Augusti 2009
okt 2009
mina älskade ex sambos<3
vi som gjorde allt tillsammans!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0