Lördag i Åre!

Hoppade in i duschen vid ett och gjorde mig ordning (inte ofta jag gör sig i ordning så tidigt för party)
Moffa kom och hämtade mig, så var jag hos dom en stund sedan hoppade jag på tåget till Åre! sätter mig, kollar runt lite i vagnen, hör en röst som jag känner igen prata i telefon, och då ser jag att det är Petter jag sitter en meter ifrån;)
han bråkade med någon i luren och sedan somnade han, annars hade jag satt mig där och snackat lite;P (not)
Kommer fram och omfamnar min Marty! följer med dom och handlar för sedan ta ett glas vin i deras lägenhet:)
hade en fantastiskt rolig kväll massa flum och skratt, vi går till bygget sedan och där röjer jag och Martin dansgolvet! så otroligt kul!!
blev sedan lite finns i sjön efterfest:)
vaknade av musik kl 9 och grabbarna skulle ut i backen, så halv 11 hoppade jag på tåget tillbaka till Östersund:)
mycket trevligt hade jag det iaf!

Mina favoritbröder <3


Acke och Patrik spelar ''pingis''


Fjanten nummer 1!
:P


Fjanten nummer 2!
:P
Hjärtat och jag!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0