Kissieläppar!

Imorse vakande jag med KISSIE LÄPPAR!
och det är inte alls kul för det gör jätte ont, sprutade in något jävla medel i dom igår men trodde inte det skulle göra så här ont!!!
Hehe! ne, jag skojar, har absolut inte sprutat i något (kommer aldrig göra heller) men dom är svullna och gör ont är som jag druckit något ur att jätte vasst glas, och skärt upp dom.. (men de har jag inte)
har haft så problem med mina läppar under vintern en dag utan läpsyl och dom är silikonläppar! igår hade jag läppstift hela dagen så kan vara det, brukar la läppsyl och läppstift.. otroligt jobbigt någon som vet vad man gör för att bota ''kissie läppar'' hör av er!
Mamma frågade vad jag hade gjort, varför jag såg ut så!
och försökt få mig till att prova en läppsyl som hon gjort, men har provat den coh det hjälpte inte heller, gjorde bara ondare i början..
Men som inte de va nog så är min försvarets hudsalva slut!!! gräver ut med naglarna just nu!
Men fick mamma till att köpa en till nu när hon är i stan.. fast hon tyckte jag skulle ta hennes hemmagjorda..
Inte länge sedan jag köpte ny, men i missbruk går det en del!







XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0