Haha, Lillebror!

Vi sitter och kollar på film, ja heller jag gör det, Jakob och Annaklara sitter med varit data som vanligt..
jag frågar Jakob om han ska äta innan han ska sova, nej svarar han då..
jag: Är du säker på det? du kommer ju vilja äta när vi säger till att du ska sova kl 10!
Han: nej jag är inte hungrig!
Jag: okej, men det blir rakt i sängen kl 10!
Han: okej jag äter väl då!
han går till köket och värmer något i mikron..
jag kollar på Annaklara:
SKA HAN ÄTA PANPIZZA NU?
kan kommer in i vardagsrummet med ett mugg coca cola och en billys panpizza med extra ost och salami!
Jag skrattar och säger!
att de där kan man väl inte äta kl 10 på kvällen Jakob! varför svarar han mig då!?
han är helt tokig min lillebror!




XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0