Uppdatering!

Just nu har jag 5 st inlägg i mitt utkast på bloggen, skriver men hinner aldrig skriva klart!
så gör ännu ett försök..
varit på biblioteket idag, satt och läste körkorts boken en stund men det gick inte alls bra! blev sur och började satt mig vid datan i stället en stund sedan träffade Lovisa alltid lika kul att träffa henne:)
sedan blev det jobb, där rullar det på.. har blivit fråga att jobba flera timmar, så det tänkte jag gå med på så jag får mer slantar i fickan;)
många som har slutat på jobbet nu, så det börjar bli hårt..

ja vad har jag mer skrivit i alla detta utkast inläggen?

Min älskade data är på HP på lagning!! den har somnat in och ville inte bli väckt så väntar nervöst på besked om hur det går för den! håller tummar och tår att den går att laga!!
Tyvärr så har jag inte sparat något så mitt liv som fanns på datan är borta!! alla mina bilder och sånt.. *tårar

Jo, efterlyste även någon som vill ge mig privata (gratis) teorilektioner!!
SNÄLLA behöver verkligen hjälp!!

Sen är det väl lite andra småsaker som händ men det kommer jag nog skriva igen om det var något ''viktigt'':P

nu ska jag kolla på O.C det är inte sorgligt längre satt även i dag och smika min medans jag grät:P men kom på mig och skrattade åt mig själv!!

Eftersom jag nu förtiden sitter med Annaklaras data så finns det inga bilder
på den som är mina, men kollade igenom arkivet på bilder här på bloggen
som jag lagt upp förut, och:
GE MIG SOMMAR!!! VILL INTE FRYSA MER! VILL LIGGA SÅ HÄR I SOLEN!!!
(Bilden är från 2 sommrar sedan)



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0