Tisdag

Slutade kl 21 igår, då tog jag mig en promenad från frösön in till stan det tog ungefär 40 min, så fick jag vänta 25 min på bussen..
kom hem lite innan 23, då blev det sängen och lite web tv innan jag somnade gott.

Denna dagen ser inte så mycket annorlunda ut än vad alla andra dagarna ser ut nu för tiden:P
Jätte fint väder, satt ute på altanen och noppade mina ögonbryn;)
så har jag och Mamma burit ner lite saker till Lardgården.

Nu har jag ätit lite mat, tråkigt att alltid äta middag ensam, idag blev det sallad och laxgrytan som vi åt i lördags (åt samma igår)
Nu ska jag snart hoppa i ytterkläderna och åka iväg.. men hinner nog måla naglarna innan;)
Ha en fortsatt trevlig dag!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0