Nu är allt som vanligt igen!

Hela familjen + Pelle och Cornelis (Jakobs vänner) har ätit middag och nu sitter vi i soffan och kollar på ''på spåret'' efter det så blir det den norska tv showen, skavlan:)
Nu när jag jobbar dessa tiderna så hinner jag träffa min familj (förutom mamma) mer än tio minuter, urban har jag inte träffat sen söndags!
konstigt eftersom alla bor under samma tak..
Men nu sitter vi med tända ljus och har det mysigt, under middagen slålade vi för mitt och Urbans nya jobb, Urban hade sista dagen på sitt gamla då jag hade första dagen på mitt nya;)
Nu behöver han inte åka 2 timmar när han ska till jobbet:) det är det och att det har med marknadsföring och trä att göra, som jag vet vad han sysslar med:P
Annaklara visade mig en hemsida där man kunde göra om lite bilder, och det tyckte jag var jätte kul!!
Hoppas ni har en riktigt trevlig kväll!
Hahahaha!
Barack Obama såg mig på tv och älskade det han såg;)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0