Min lilla mamma!

Här om kvällen efter jobbet kollade jag lite på c/o segemyhr.
Idag när jag står och lagar mat skriker jag till mamma att Annaklara vill bli hämtad om 20 min, hon kommer ner nyduschad och lite halv stressad, och säger, bra! då kan jag passa på att slänga sopor (så var det något mer också, kommer inte ihåg vad)
springer omkring och gör massa saker.
då bryter jag ut i skratt och blir påmind av Fredrik i c/o segemyhr när han sysslar med tidsoptimering!!
det är ju mamma!!
så här är min mamma varje dag, hela tiden vad hon än gör!!!!
Älskade det! men älskar det ännu mer nu när jag vet att ''det finns något som hon gör''


Kolla in detta när Fredrik tidsoptimerar!
Exakt som min mamma, så här håller hon på varje dag!!:P


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0