Du var bättre förr..

kollat på massa gamla bilder (som vanligt) och insett att det var länge sedan jag skrattade. jag var den som gick med ett leende på läpparna hela tiden, skojade, sjöng och allt vad jag gjorde, det är ju så mina vänner ser mig, men det var det länge sedan den glada Isa var framme på riktigt.

Det är själklart att jag skrattar, kollar på tv, fredag när hela familjen sitter vid köksbordet och vid tv,lördagen när jag är ute och leker med mina småsyskon och när jag sitter i telefon med mina vänner.. men länge sedan jag kände min så lycklig!
hur ska man göra för att få tillbacka den kännslan?
Alexandra la upp bilder här om veckan på FB det var sommaren 2009 och jag skrattar påvarje bild, och om jag inte ner med munnen så gör jag det med ögonen!
det var då jag märkte det, så jag kollade vidare och jag var lyckligare förr..
Som håkan sjunger, "Håkan, du var bättre förr" (du är snart där)


Blitt sparkad runt några gånger
Som en del måste bli
För att fatta vad som betyder nåt
Och vem som går att lita på
Men när du var med mig
Musiken slutade aldrig
Du bara får mig att hänga, hänga kvar...<3 XOXO

Kommentarer
Postat av: Lina

Du var inte bättre förr, för du är lika bra fast bättre idag =)

2011-02-18 @ 14:16:36
URL: http://linasbubblor.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0