Härliga måndag!

Har inte gjort något idag! när jag vaknade var ajg inte alls på bra humör vet inte varför.
Satt mig bara mig upp och satte på musik och läste bloggar och sånt tråkigt, men fick inte upp humöret så tillslut la jag min under täcket och under kudden!
efter ett tag så knackade mamma på dörren med telefonen och gav den till mig, när jag fick höra min systers röst mot mitt öra blev jag lite gladare:)
Vi pratade ett tag sedan vet jag inte vad jag har gjort,
Nu har jag iaf ätit lite och sak snart iväg till jobbet:)


Pimmpat min telefon,
i väntan på min andra;) (hehe)


XOXO

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad har du gjort med min mobil ?!?!?

2011-02-07 @ 18:10:15
URL: http://johannaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0