Fredag = Ledig!

Vaknade för ungefär två timmar sedan, är ledigt i dag, tänkte att jag skulle ta mig en tur i skidspåret då, jätte längesedan jag gjorde det! ska även STÄDA!!

Igår åkte jag in till stan tidigare och träffade upp Lovisa, det var snöstorm ute så vi vi höll oss inne på mittpunkten, hittade ett fynd en kofta på monki!
Vi åt även lunch/middag med Connie, när hennes rast var slut satt jag och Lovi kvar och pratade en stund innan jag skulle hoppa på bussen till Frösön och till jobbet, där gick det trögt för alla men lyckades få iväg 2 iaf, få ta igen det på söndag!
Köpte även nytt nagelack igår, det var två för 25 kr, men köpte en som jag redan har! (så det kan gå) men nu har jag två;)
Den andra färgen gillar jag, som är lite corall och vårig, vår vill jag ha nuuu!
Morfar hämtade mig efter jobbet så jag hann med kvart 21.15 bussen!skönt att komma hem tidigare.
Kollade på två filmer i sängen! hade svårt att somna, det blev Never been kissed Med Drew Barrymore (kollade alltid på den förr, älskar den!!) och Two weeks notice med Sandra Bullock and Hugh Gran, också en hejdundrande bra film:)
Nu ska jag få i mig lite Frulle, efter de börja med städningen, för att sedan ta en paus och då blir det skidorna på;)





XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0