Föreläsning med Blondie!

Imorse frågade mamma om vi skulle på den där mässan om utbildningar som vi sa i måndags,
jag svarade att det kunde vi väl.. sedan sa hon Blondinbella ska ju dit och föreläsa!
Under någon sekund går tanken och lite panik igenom mitt huvud att min mamma som inte kan något om bloggar och intenet (förutom Facebook), har mer håller mer kolla på bloggvärden än jag!!

Men sedan säger hon att hon läste det i tidningen kvällen innan, då blev jag lugn igen:P
har inte läst alla ''super bloggar'' på ett tag nu, utan vännernas och några andra utomlansbloggar och så..

Vi åt frulle och gjorde oss klar för att köra iväg till frösön och lyssnade på bellis!
Hon är jätte bra, rolig och ''klok'' (duktig är nog ett bättre ord), mamma gillade det med skrattade till hennes skämt och tyckte hon sa bra saker..
Sedan gick vi rund på mässan och kollade olika utbildninger, fick väl inte så mycket ner info om jag kanske vill läsa än vad jag redan visste men en bra ska som jag ska kolla upp mer:)
Fick även en gratis tamborste från umeås universitet;)

Just det!!
Bella gick förbi mig, lite roligt för jag hör en röst säga lite panik, ''NEJ jag glömde min chocklad''
så kommer hon gående, men Gud vad hon har mycket acne i verkligheten än på bloggen och bilder, syns ju inte så på bilder men det var mycket hon hade i ansiktet..
P.S hälsade även på henne, och hon sa hej tillbaka^^ (och hon hittade sin chocklad)

Nu har jag fått kaffe och kaka hos Momma och Moffa vi kollar även på VM i skidor jätte kul att kolla på det här för momma blir helt statisk och de är KUL!!
Gillar att kolla på skidor faktiskt när sverige åker, och som sagt mer när jag är här och kollar!



En bild på mig och min fina Momma<3 från i november!



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0