favorit bilder från nyår!

Johanna min älskade syster har äntligen lagt ut bilderna från nyår (hon är den ända som äger/kommer ihåg kamera)
Jag har valt ut några favorit bilder som kan sammanfatta nästan kvällen!

Jag och min fina svåger!<3
Middag med mina älskade vänner!
Värdens bästa tjejer!<3

Jag och min älskade Matilda!
du och jag för alltid!
bästa vänner<3
Den här bilden gillar jag för den beskriver tre ord som jag skrek ungefär 10000 gånger
under kvällen och dom orden är!
HAAAAAAAAPPY NEEEEEEEEW YEEEEAR!!!
Hela gänget!! <3
Utom Johanna som tar bilden!:)
Puss på min älskade storasyster<3
Vi 3!
ni har så otroligt stor plats i mitt hjärta!!<3
Danccccceee!<3





XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0