Cp facebook

Varför vet jag inte, men har så jävla problem med min facebook!!
Den vill typ inte ''uppdatera'' den hamnar alltid på den 9 heller 3 februari!
Det är som jag inte gjort något sen dess! Det har jag, gör ju något varje dag!
Bytte tex profil bild den 3 februari men den vill inte synas, bara ibland!
Är som om facebook glömmer mig!
om jag skitter och skriver med något i chatten så kan det helt plötsligt bara försvinna och det kommer upp två namn som jag skrev med för en månad sedan!
Måste logga in och ut några gånger för att det ska bli vanligt igen! och då försvinner mina statusar också!
och ingenstans man kan klaga på detta så att dom fixar till det!
blir så ARG!!
Någon som vet hur jag kan göra?


Vet inte om det syns men detta är taget idag!! och jag har skrivit massa sen dess!!



XOXO




Kommentarer
Postat av: Johanna

jag har samma problem plus, minus några till!



de kan juh vara någon som är tokigt eftersom

att facebook gör om sidan hela tiden?!

2011-02-15 @ 20:30:58
Postat av: Oscar

Prova en annan webbläsare Isabell!

Funkar inte det prova att rensa cachen (kan berätta hur man gör efter du provat med en annan läsare)

2011-02-16 @ 12:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0