BFF

Idag har jag hjälpt Andrea att städa i hennes och Micke nya lägenhet, det har varit en bygg arbetsplats där men nu ser det ut som en lägenhet, jätte fiint!!
har nästa nyss ätit mat och nu hoppade andrea in i duschen efter vi har legat i sängen och myst och skrattat!
vi ska göra oss iordning och sedan gå hem till evelina på sexparty! (haha, mitt 4de sexparty nu)
Igår var jag och Andrea här och packade ner massa i lådor;) snart flyttar ''vi'' här ifrån och till ''vårt'' nya hem;)
tack att du är den du är andrea! att du och jag kan flumma och skratta som vi gjort idag! det känns jätte bra! behövt detta!! gald att jag har din som min bff! älskar dig!
nu ska jag göra mig klar för BARTY!



XOXO

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ååh vilket fint inlägg! vi hade askul i helgen, det behövde vi, love you <3<3

2011-02-22 @ 07:20:53
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0