Världens nya mirakel

Han väger 3725g och är 49 cm!
min Älskade syster och svåger Christoffer lilla pojke Alfons, fick en bild på han i måndags och det går inte att sluta titta på den lilla näsan, nu har det kommit en bild ofentligt så då tänker jag också lägga ut en bild här, på mosters älskade prins!
Alla tre mår jätte bra, johanna är (så klart) mör i kroppen men dom hoppas att få komma hem idag..känns bra för då kan jag ringa när jag vill! fast det klart dom kommer ju ha fullt upp när dom kommer hem, så förmycket ska man ju inte störa dom:P

just det, har ju läst som alla andra att våran kronprinssesa och hennes prins ska få barn i Mars, grattis till dom! men om vi säger att dom två får en liten flicka gissa vilken kung sverige kommer ha om ca 30 år!!!


längtar som en tok tills jag bara får pussa på dom goa kinderna!<3
tänk att denna lille har legat i johannas mage i 9 månader och tre dagar,helt sjukt!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0