Nytt liv till världen!

Inatt vid kl ett ligger jag i sängen hemma i mitt gamla rum och kollar på telefonen (är rädd att jag inte vaknar om den ringer någon gång under natten) höjer till max och lägger den precis intill mitt öra! lägger mig och blnder så ringer det, dolt nummer, mitt hjärta börjar slå massa slag i sekunder, svarar och hör min älskade Johannas lungna röst:
-Isa, vet du var jag har liggades på mitt bröst?
(tårana bara börjar rinna)
-Neee!!
- En liten Alfons ligger här på mig!
Detta är nog de bästa samtal jag fått i hela mitt liv, kommer aldrig glöma det!
lilla Alfons kom till världen runt 00.30
han hade inte vägds in när jag pratade med henne och nu idag ligger dom nog och sover, så mer infomation väntar vi på här hemma!
vi pratar en stund och dom alla tre mår bra och det hade gårr jätte bra (fast den grymma smärtan)
går ut till köker där Ak står för att ta ett gals vatten, Jag går fram med telefonen mot örat och bara tittar på henne, och hon förstår på en gång vem det är i telefonen och vad som har hänt!
efter johanna Pratat med Annaklara går jag upp till våran sovande mamma med telefonen, går mot sängen, tar ur mammas öron propp och lägger telefonen mot hennes öra. Först tar hon bara telefonen och säger att hon inte vet hur man gör med en iphone, jag svarar: prata bara mamma!!!
så kommer tårana från henne med!
Vi är så lyckliga här hemma nu! var inte lätt att somna om efter de där samtalet jag går och lägger mig efter ha stått och pratat med AK, ligger bara i sängen coh ler medans mina tårar rinner!
En Alfons!! Johanna som har sagt i så många år att hon ville ha en Alfons när hon skulle få barn, nu har hon en Liten mörkhårg Alfon hos henne!!
Vill bara pussa och krama på dom alla tre men får vänta lite till, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!





XOXO

Kommentarer
Postat av: Anki

<3

2011-08-16 @ 15:35:44
Postat av: Em

<3

2011-08-16 @ 21:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0