när katten är borta dansar råttorna på bordet

Håkan H, Lisa E, lars W.. bl.a spelas högt igenom högtalarna hemma, Andrea äter middag hos hennes momma;P

Igår efter jobbet åkte jag och Andrea ut till mamma åt tacos ute på altanen sedan mötte vi upp Marina och Lovisa i vitgården och spelade bilbingo! Vann inte ett ruttet öre men mycket kul och socialt spel var det;) 
Åkte hem till mamma igen sen och spelade kort med Annaklara, hennes polare och Andrea, jag och Andre vann på Games!!

Idag tog vi med oss lillklara och hennes vän till sweet camp 2011 på torget där coola killar hoppade med sina mortorcyklar (cross) och skateboards, högt som tusan!!

Efter stått och gapat och skrikit av skräck gick jag med Lovisa hem till henne på en kaffe och rosa sockerkaka och snackade massa!
Nu är jag hemma ensam ska äta någon mat men vet inte alls vad:/ har slängt ut alla kläderna ur gaderoben provat allt men sitter fortfarande bara i underkläder, suck*
Ikväll är det fest, sweetcamp efterfest!! men ganska lugnt eftersom det är jobb imorgon!

nu måste jag hoppa in i duschen, äta, klä på mig innan lovi och Andrea kommer och vi ska gå vidare..


Cool kille!
Bild tagen och stulen av Andrea!

Seeyaa!
xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0