mera yra

som jag skrivit innan tär yran veckan rejält på kroppen, iaf för mig och Andrea vi går här hemma, hostar och snorar.. men det har inte hindrat mig i dag, klev upp klockan 06.45 för att tvätta, hann tvätta 4 maskiner innan jag gick (sprang) upp till jobbet, de va stressigt där ett tag men var på jobbet i tid, när jag kom hem igen la jag mig och i solen ocg sov typ 2 timmar, STORstädade hela lägenheten, kvällspromenand med Andrea och nu har jag kollar på två avsnitt av vänner och ska bädda ner mig i ny bäddad säng!

Just det jag läse i tidningen att yran kanske kommer utvecka till 4 dagar! wiiiie;)

lite bilder från yran, det är Andrea`s bilder från fb, hade ingen kamera själv tog några med telefonen men har inte lagt in dom på datan än..


fina andrea och jag på Daniel Adams Ray.

Jag Hjärat Dig, Håkan!!

Bästa brudarna<3

Presidentalet, vi älskar JÄMTLAND!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0