Manspoäng!

idag innan jag började jobba, åt jag super god frulle, en super go smoothie, äggvit röra (lite som blev över från igår när vi bara skulle ha ägg gulorna) och en knäckis med ost.. myste lite i soffan till nyhetsmorgon, men låg inte länge eftersom jag hade bestämt mig för att göra något åt jävla avloppet i badrummet!
bra som jag är fickade jag det (det var jätte äckligt) så nu rinner vattnet ner helt normalt! klapp på axeln Isabell!!
städade även badkaret! om ni undrar hur jag hade tid med allt detta så gick jag upp klockan 7:P
Nu har jag just kommit hem från jobbet har bråkat med diskmaskinen med men den fick jag inte igång.. jävla skit!
så går ner till stan coh tar en kaffe!




XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0