ledig

Tvätt tid i dag som började kl 07, gillar det att gå upp tidigt när man är ledig och tvätta ligga i soffan äta frukost och kolla nyhetsmorgon och vänner hela förmiddagen mellan man springer fram coh tillbaka till tvättstugan, nu tänkte jag städa lite också för sedan en jogging runda!

skulle ta bort en fläck på en tröja (rövin) jag älskar ju vanish massa men har lärt mig en sak idag och det är TVÄTTA HÄNDERNA när du är klar! nu har jag massa vita fläckar på fingranan, som inte går bort, som den gången när jag färgade blonda slingor i håret på Johanna utan hanskar, fast den gången var det värre för det gjorde ont i flera dagar detta känns bara konstigt! men det syns att det är huden typ dött!!
tvättade händerna efter men det var lite senare så då hände inte så mycket..


Dagens frukost! havregrunsgröt med färska blåbär!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0