Holiday Armadillo

ligger i soffan myser med täcket, skrattar åt vänner och hoppas min kära sambo kommer hem från jobbet snart!
min telefon har lagt av, displien har gått sönder, den ringer och jag får sms men kan inte läsa som, fattar inte hur jag har sån jävla otur med tekniska grejer!!!
va inte ut igår så har inte förstört den på ''fyllan''
läste i allfall en gammal status på fb som jag skrev idag för exakt ett år sedan:

allt klart i lägenheten! lämnat nyckeln och allt så nu behöver jag aldrig 
mer gå in där!! Tack så jätte mycket för hjälpen! du är guld värld 
vännen!!! ♥ biljetten upp till jämtland är också bokad, 2 september lämnar jag västkusten..

helt sjukt att det har gått ett helt år nu!!


Holiday Armadillo, haha!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0