Bra dag!

Sitter i köket och sjunger högt till Lisa Eklunds underbara låtar! kan bara ha datan i köket nu eftersom sladden till datan inte vill vara som den brukar och bara ladda ibland ramlar ur laddhålet hela tiden!

Idag när jag vaknade åt jag en knäckimacka med smör (jätte gott^^) sen hoppade jag i mina spring kläder, Sprang/gick runt frösöberget! jätte härligt!
när jag kom hem vil halv 12 blev det massa stress, skulle vara på möte på lillänge kl 1!
snabbt in i duschen, slänga i mig mat, sminka mig så sprang jag iväg till bussen, åker aldrig buss fast jag jobbar uppe i lillänge varje dag så vet inte vart busshållplasterna är fick springa runt som en galning.. hann inte gå idag.. men nu vet jag;)

efter mitt möte satt jag och pratade med mina kära jobbarkompisar en stund och ringde värdens bästa och tänkte ta bussen hem igen, men orkade inte vänta i 10 min på bussen, så gick tog väl 25 minuter...
men med johanna i öronen blir det inte jobbigt heller långt<3

nu kommer Andrea vilken sekund som helst inklampande genom dörren, vi ska gå på stan..
imorgon är det helg, fredagen blir det massa mys med mina flickor lördagen blir det middag och lite fest med jobbarkompisarna!

Så nu är hon här då ska vi vandra ner till östersund´s city;)




XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0