Ännu en fredag

Nu är det fredag igen, man blir alltid lika glad när det är fredag för man tror att man ska hitta på något jätte roligt i helgen, så blir man alltid lika besviken på söndagen, när man inte alls gjorde något speciellt och helgen bara försvann! vet inte inte alls vad vi ska hitta på helgen.. nu ska jag iallafall städa, när Andrea slutat ska vi ner till stan.
ska försöka komma ut och springa med men mår inte så bra, har varit lite halv dålig nu inågra dagar med illamånde ont i huvet och frossa, nu har jag bara ont i huvet så om det går över så drar jag ut en sväng!

förra helgen var jag ut med jobbarkompisarna på lördagen, fick tagit lite blider då:)
nu ska jag sätta igång med städningen!


Sara och Theresé

Kristina och Johanna


Frida och jag!


Drog till Marite sedan där träffade jag Andrea!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0