Torsdag

Kom hem för en liten stund sedan, hela familjen var vaken!! blev mycket chockad men jag lyckades få alla till sängs, förutom Ubbe som skulle kolla klart på hockey heller om det var fotboll (vet inte, är inte så insatt)

Idag hade jag tänkt att ta mig en jogging runda med det var snöblandat regn, skrev de i förra inlägget! får inte skriva om våren! (nytt försök imorgon)
Så det blev skype med min Älskade Matilda i 4 timmar istället, ingen anning om vad vi pratade om så där länge hade lite grimas tävling och sånt där som man brukar göra en vanlig torsdag!;)
Åkte sedan in till stan skulle kolla en jacka till johanna och byta mina serum droppar jag köpte i går, har använt Björn Axén hår droppar nu en längre period men denna jag köpte var jätte vattnig! hon i kassan på kicks visste inte varför den var så, alla dom hade i butiken var vattniga!
Hon skulle iallafall ringa och kolla vad som var fel och ringa upp mig imorgon!
Så hann inte kolla jackan eftersom det tog så långtid..
Jobbet gick skit i dag, vet inte varför men har sån press på mig och då går det inte alls bra:/
laddar nu inför måndag!


Nu ska jag läsa och sedan sova!


Bara för jag älskar dig!




XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0