Helgen min<3

ligger i min säng har varit hos Andrea och sovit med henne, men nu är jag hemma och tänkte skriva en rad heller två..
Min helg var super bra!
Fredagen var jag på teater med mamma sedan gick vi på några konstutställningar och åkte hem, åt mat med familjen, blev även en kvällspromenad med mamma och grannarna:)
sist men inte minst ett glas rött i soffan med så ska det låta och film:)
härlig fredag!<3

Lördagen hängde jag med min fina lillasyster hela dagen, Andrea kom hit och åt middag sedan åkte vi till Brunflo till en lokal som Anton hyrt för en Överrasknings fest för Malin, som kommit hem efter sin långa resa! kvällen blev jätte rolig, Malin blev väldigt överraskad och vi alla hade super kul!! sov i stan och vaknade upp super bakis låg i Andrea´s soffa hela dagen!
men det var det värt;P
åkte hem till espnäs med Camilla (vi på landet håller ihop, så man kan ringa och åka med hem från stan)

sen blev det chill i soffan med min Lillasyster:)

Här kommer en bildbomb från kvällen! resten av bilderna hannar på FB;)


malin kommer in i lokalen!<3

me and my love!<3

Lite hela havet stormar lek;)

Anton som gjorde den braiga festen!

jag och fina Malin<3

Jag vann nästan!!

Dance!!

hahahaha! iblan får vi till det heller hur Andrea;)

och här kan man va!

så glad att ha Malin hemma igen!<3

Danciii!

Vi två är otroligt snygga jag vet!

haha!

vi springer till bussen och då åker skorna av:P

på bussen hem! jag tackar alla för en jätte trevlig kväll<3

blev donken när vi kom in till stan Andrea köpte mat men jag ville ha glass;)


XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0