helgen

haft en fantastisk helg, i fredags åt vi middag hela familjen (händer inte så ofta nu när jag jobbar kväll)
sedan åker jag in till stan och familjn till stugan, möter upp en mycket glad Lovisa på systemet och för att sdan gå hem till henne, korkar upp lite vin och sitter med goa tjejer och pratade och skrattade massa, kl 1 går några av oss till solo en stund..
Lördagen blir det stor brunch hos Lovi med amerikan pancake, ägg och lite sånt, super gott!
Resten på dagen var de chill på köksoffan fram till kl 7 då lovisa och jag går ner till stan och åt sushi!
Gick  tillbaka till lovisa drack vin och sjöng singstar med samma tjejer som fredagen, lyckades även öppna en vinflaska utan korkskruv och lite mer skoj.
Gick sedan till Olles och dansade massa!
söndagen blev det pizza jag har inte ätit pizza på flera år!! de var helt okej, tar nog ett tag till nästa gång med (förstår inte hur alla kan vara så förälskade i just pizza) så kollade vi på Eva och Adam!!

En toppen hela helt enkelt!<3


Lovisa och Robin på solo, otroligt söta!

jag och Lovi<3

gick inte bra med en sked att öppna vinflaskan!

vi lyckades tillslut med hjälp av en stekpanna, skrumjsel, sax, sked, dusch och 3 smarta tjejer!<3





XOXO

Kommentarer
Postat av: LoviSA.

Haha ja det var mig en riktigt bra helg, kan vi göra om det snart igen? Puss

2011-04-28 @ 05:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0