påsken

Påskhelg har varit fantastisk!
Min älskade storastyster Johanna kom upp torsdags morse det blev massa mys och lunch på stan.
Eftermiddagen packade hela familjen in oss i 2 bilar och åker till stugan, (Gunnarvattnet, om det säger er något)
Middagen är klar när vi kommer fram 3 timmar senare, Momma, Moffa och Morbror Urban som redan var där..
fredagen tog v oss en tripp upp på fjället men körde fast med skotern, jag och Johanna i skoterpulkan och trodde vi skulle dö! massa vatten:P
lät ''männen'' försöka ta loss skotern! menans vi andra satt och grillade korv och njöt av SOLEN!
kvällen blev det påsk mat i mängder, Andrea kom och hälsade på oss och vi hade det jätte trevligt hela familjen!
Lördagen blev mera SOL och fisketävling som jag själv inte deltog i eftersom jag får ont i hjärtat av att lura  dom små firrana och döda dom! satt istället i skoterpulkan, skojade och solade;)
Söndagen var något helt fantastiskt åkte upp till en stuga vi har mitt uppe på fjället och där hängde vi hela dagen satt ute i bara BH i solen! helt makalöst!

Jag, Andrea och johanna åkte hem sen på kvällen, ville duscha och inte kissa på dass en gång till!
ska lägga upp massa bilder från helgen men har inte dom på data nu..
nu ska jag sova för orka en dag imorgon med;)

En hela fantastisk påskhelg har jag iallafall haft det!!
här är några bilder som en släkting lagt upp på facebook:)





lilla olyckan!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0