Onsdag

ännu en dag på stan, men blev mest lite butiker som mio, jysk och kupan som inte ligger inne i stan men även det.. med min älskade syskon, även en mysig fika!
Hittade en super fin väska på kupan för 15 kr! grå super snygg kuvertväska! (bild kommer en annan dag)
promenerade i solen till jobbet med! super härligt kan inte fatta att det har gått så fort? isen har nästan försvunnit helt!
kvällen blev det film här hemma i espnäs med familjen och Malin kollade på Burlesque med Cher och Christina Aguilera! myket bra film dock väldigt förutsedd!
Imorgon ska jag ut och springa har inte gjort det på länge nu!
sen kommer min älskade Andrea hit så ska vi alla mysa i det fina vädret (säger jag nu, så kommer det väl regna heller nått)


kan man ha en roligare lillebror?! han har fått min och johannas humor och jag älskar det!! haha<3

promenad till jobbet!

Love!

Östersund<3

fatta att jag promenerade här ifrån på isen, bara för några veckor sedan!!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0