mer bilder från påskhelgen!

Från mammas kamera!


Mys i stugan torsdagkväll<3

Fredagen blev det grillning medans Urban försökte få upp skotern vi körde fast!

Jakob,Annaklara, jag och johanna! vi syskon<3<3

älskar dig min bästaste storasyster<3



detta är ju otroligt roligt! momma och moffa skulle gömma allas påskägg, jag och joahnna
hittar inte våra, tillslut kommer moffa på att han gömde johannas ägg i spisen vi har eldat
i hela kvällen! så här såg det ut när vi fick ut det!! haha typiskt min morfar!


Andrea, Johanna och jag! vet ni hur härligt detta var heller?!

väntar på att jakob ska fiska klart!:P

Söndagen körde vi fast igen, detta var också super läskigt att sitta på skotern när det bara blev blött!


fick vada över bäcken! blev ruggigt blöt!



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0