Mardrömms natten!

Mitt natt var hemsk!! började nog när jag var uppe och kissade vid halv ett och sitter på toan och ser först en spindel på väggen och sedan en annan ovanför mig, springer ut (tror jag spolad) tvättar händerna i köket och går och lägger mig rädd.
Så första gången jag vaknad sen var kvart över 3 jag var hela svetting och vaknade av att jag skrek, fast att jag var helt svettig rullade jag in mig i mina täcken och flyttade mig i mitten av sängen, tände även en till lampa fast jag hade en lampa tänd i fönstret.. somnad om tillslut med var inte lätt eftersom jag var helt skakig, sedan vaknade jag kl 5 också av en dröm, jätt kontigt var det eftersom jag drömde att jag låg i sängen och skrev med vet inte om jag gjorde det i verkligheten heller bara i drömen.. då låg jag vaken lite längre, satt mig upp lite i sängn och grät en skvätt men somnade tillslut..
men tro inte att det är över! klockan halv 10 vaknade jag med smärta i magen och tårana som rann ner för kinden!

Vet inte alls varför jag hade värdns hemskaste natt, vet inte om det var för jag la mig rädd, men det gör jag ju ganska ofta (eftersom jag är n fegis!)

kommer inte ihåg allt i drömmarna men det var om bråk, blod, panik och massa annat som förkommer i mardrömmar!
känns fortfarande i mig, vill jag bara att någon håller om mig och säger att allt kommer bli bra, känner mig som ett litet barn!
så, Johanna, Matilda, Lina och Annaklara några av er som var med i drömmarna kan ni inte hjälpa mig!<3









XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0