Malin

Igår träffade jag underbara Malin! som har varit i väg i 15 månader, bott i australien och rest runt lite..
När jag och mamma kör in på Malins gamla gata känns det hur overkligt som helst, går ut bilden och knackar på dörren så kommer värdeens sötast pepparkaka och omfamnar mig! kännds jätte konstigt! otroligt glad blev jag!!!
vi åkr in till stan och malin brättar om när hon kom till flygplatsen i torsdags, då kom tårana;P
Vi går sväng på stan coh sedan sätter vi oss och fikar, och paratar massa om hennes resa och sånt som har hänt.
efter fikat blev det lite shopping (inte för min del då)
Jag går och smygtittar på henne helatiden eftersom det känns så overkligt att ha henne här igen!:P
sen skulle jag till jobbet..
tack för en otroligt bra dag md dig malin! känns fantastiskt att ha dig hemma igen hjärtat!!<3


ja och malin yran 2009?<3


så här såg bussarna ut förut Malin;P

XOXO

Kommentarer
Postat av: Malin

tack desamma isa :)

Haha ja då hade jag rätt om bussarna!

2011-04-14 @ 09:15:56
URL: http://malingunillalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0