fredagen

Igår hjälpte jag mamma att hänga ut tavlor i Soliden, hon ska ha dom där i en månad så ni får åka till remonthagens cafe, reumatiker sjukhuset och kolla!!
När vi står där och kollar så tavlorna hänger rakt, kollar jag till höger och ser en kille som kommer rullandes i sin rullstol och får en flashback, jag varit där förr!!
Kommer på att det är på detta stället jag och johanna hade rullatorrace när vi var små,kommer inte på åldern men 4/5 kanske, pappa hade opererat sig ( en av alla miljoner gångerna)
vi har i allafall pratat om detta med pappa att han ''skämdes'' och alla kollade på oss när vi levde om, men hade ingen anning om att det var där heller att det var ett sjukhus överhuvudtaget vi var på då, så fick en lustig känsla i kroppen.. trevligt;)
När vi var klar där (blev jätte bra) gick jag på stan med Andrea det blev lite shopping, var fruktansvärt länge sedan nu!!
blev en skjorta, sjal, vanlig tröja på rea, även en ny maskara och en kavaj!
så åt vi även super god sushi!


När vi kom hem så la vi oss i soffan och där låg vi resten av kvällen, med så ska det låta, skavlan och filmen Cornelis Vreeswijk!
En toppen ledig dag/kväll helt enkelt!
Idag vaknade vi väl vi kl halv 9, mitt hjärta Alma (Andrea´s föräldras hund) kom när vi åt Frulle efter det tog vi med henne ut på en långpromenad på nästan 2 timmar!
nu är jag hemma, har duschat och försöker få med familjen på något roligt äventyr men ser mörkt ut så får ladda inför fest i kväll i stället;)





Idag på promenaden!
p.s Andrea har ny telefon så hon syns mesta dels av tiden ut så här nu d.s



Alma hjärtat!


XOXO

Kommentarer
Postat av: andrea

haha fina bilder :P

2011-04-03 @ 20:04:52
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0